Wednesday 21 April 2010

"ХамлетМашина" в Червената къща


На 03.05.2010 (понеделник) от 18 и 20ч. "ХамлетМашина" от Хайнер Мюлер ще се играе в Червената къща, в рамките на фестивала "Изкуство в безтегловност - открита платформа за нови артисти и нови идеи".

С нас отново ще свирят и импровизират невероятните Ambient Anarchist, ще имате възможността да видите как Владислав Илиев - vladzen създава в реално време видеото, в незаменимото асистентство на Любомир Драганов - vijdaj, ще се срещнете с предложенията за новия моден сезон - лято 2010 на Елена Шопова (костюми, аксесоари, пространство, видео), ще чуете, видите и усетите вдъхновението, гнева, иронията и болката на очарователните магмено-парещи артисти - Ирина Голева, Петър Мелтев и Огнян Голев. Всичко това миксирано и приготвено във вид, готов за консумация от Гергана Димитрова (концепция, режисура).

Заповядайте!!!
вход 10/8лв. (част от тях за екипа)

*носете си тапи за уши, ако мислите, че шумното скандиране на "Хайл Coca-Cola!" може да накърни нежната ви душевност.

линк към Червената къща: тук

А ето и малък цитат от любимия ни автор Хайнер Мюлер, писан в София преди няколко десетилетия:

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ НА ХАМЛЕТ

Аз не съм Хамлет.

Вече не играя роля.

Думите ми нямат какво повече да ми кажат.

Мислите ми изсмукват кръвта на образите

Драмата ми повече няма да се състои.

Зад мен се строят декорите.

От хора,

които не се интересуват от моята драма,

за хора,

които тя с нищо не засяга

и мен вече не ме интересува.

Няма да играя повече.

„Хамлетмашина”

Хайнер Мюлер


Проектът е реализиран в партньорство с Гьоте-Институт България


No comments: